Thursday, 9 June 2011

enf0n 0h!!! enf0n ku

ini lah hanfon aku...tapi yang malangnye..kipat tengah dia sudah rosak...dia tak boleh tekan belah kanan..entah!!!kenapa??dengan dia tu sudah gila agaknya..takpe2 yang penting aku tak kan buang dia ker sungai...kalau aku nak buang pun kat kedai..sebab dekat kedai ramai kawan2 spesis dengan dia agaknya lah kan...HAHA!!tapi best jugak lah guna ph0ne ini sebab kamera dia...ramai orang lain tak tahu...dorang semua pelik lah...macam mane aku ambil gambar..hehekz...s0und dia pun sudah pecah!!!sebab aku kalau dengar lagu kalau boleh satu kampung dengar HAHA!!sorry la ekh!!aku boleh guna kau sampai minggu ini jek.sebab aku nak tukat dengan hnfon lain lah...kau lah  wat hal lagi..kan deh kena tukar..lagi p0n kau sudah CALAR BALA lah..



hnp0n ini akan jadi hak milik aku tak lama lagi..s0 kowng jangan nak jeles taw,,,hehekz..dah dapat ph0ne ni smpah aq mlas nak on9 dh..HAHA,,eh!!!lupa plak aku akan tiap2 masa lah on9..hehe...hnp0n lame!!:-( rinduu lah nanti..


kalau aku guna ph0ne pon bukan masej slalu p0n...macam semalam lagi pagi sampai petang tak bebunyi p0n..just malam jek...aku tengok aku ini acam tak ad pkwe jek taw...bg0s lah kalau tak berbunyi..jimat sikit kredit aku kan..tah yah dah lah nak g topup jek...kalau boleh jual jek phne nieyh lagi bagus...aman sikit dunia aku taw..tak ad siapa nak masej nan aq..sbb aq nieyh tak lawa+chumell macam k0wng sume kan...sbb itu lah tak ad yang aqnak masej nan aq

No comments:

Post a Comment