Thursday, 9 June 2011

Lalala

pagi bangun terus kemas katil than baru tersedar yang lapt0p ini lagi malam tadi pukul 9.00 a.m sampai ker sekarang ini pukul 2.40 p.m,,,mampus aku tengok sama dia..kesian dia kan kepanasan..sorry lah...saya tak perasan lah..awak jangan rosak ta..nanti mampus saya tak ada awak..susah nak on9 facebook,kawanlah n blogsport...saya sayang awak taw...hehekz..kalau kau rosak aku tak leyh dah nak buat macam begini semua taw.. 

nieyh lah lpt0p LENOVO aq yg dpt kat c0la hu
dh cala balar dh
klau dpat kat aq ...Hehekz..


 


ini lah kerja aq siap ary..0n9 jek tahu...sbb br0dbnd pde aq kan..s0 on9 jek lah..ad mase nieyh..HEHE..cuti s.k0lh t0k 0n9 je bkn t0k bce buku..HAHA..sbb dh pndi sngt..tu lah ta hraukan buku..HAHA..eh!!!slah tlis plak...ala..bce jek lah..mls nk delete dh..kuang3...ta mau mara2 iyee..sapw???yg bl0m add saia add la..nnty saia app je..cuti k0wla nieyh bngun tdur trus jek 0n9..mandi p0n ta..klau mandi p0n pkul2 or3..HAHA..ank sapw la kan...ish!!!makwe sapw?lah...dh klau tdur pkul 6 pgi...cm mne...klau b0le shri ta mkn p0n ta pe.sbb dh knyng mkn blog,facebook....haha

No comments:

Post a Comment